• Wszystkie towary wysyłamy z Polski
  • Opłaty za transport zmieniają się w zależności od całkowitej wagi przesyłki. 
  • Zalecamy grupowanie przedmiotów w jednym zamówieniu. Nie możemy grupować dwóch różnych zamówień złożonych osobno, a opłaty za przesyłkę będą dotyczyć każdego z nich.

Paczki są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2 dni od otrzymania płatności i są wysyłane za pośrednictwem:

   

Przewoźnik Kraje dostawy

Kurier InPost

Paczkomaty InPost

logo_Kurier.png

InPost-Paczkomat-logo-kwadrat_0.png

Polska

Kurier DPD

DPD_logo_redgrad_rgb_responsive.svg
Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niemcy, Polska, Portugalia, Słowacja, Słowenia, Węgry, Włochy

Kurier CZECH Logistic

Austria, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Węgry

Kurier FedEx

Kraje poza UE

Norwegia, Szwajcaria, Wielka Brytania

ISTOTNE INFORMACJE O DOSTAWACH zAGRANICZNYCH

  1. Paczki wysyłamy do wszystkich krajów Unii Europejskiej oraz Norwegii i Szwajcarii, a także pozostałych krajów europejskich.
  2. Przesyłki wysyłane na terenie Unii Europejskiej zwolnione są z odpraw celnych.
  3. Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich: DPD,  FedEX, CZECHLogistic.
  4. Przesyłki, które wysyłamy do Norwegii, Szwajcarii i innych krajów nie należących do Unii Europejskiej podlegają odprawie celnej. Jej czas wynosi średnio 2-3 dni robocze, co może spowodować wydłużenie czasu doręczenia przesyłki. Koszty opłat celnych ponosi importer (Klient) i nie są one wliczone w koszt wysyłki.
  5. Zamawiając towar do kraju, w przypadku którego odprawa celna jest wymagana, nie ponosimy kosztów jakichkolwiek opłat celnych. Ich uiszczenie jest obowiązkiem Klienta.
  6. Należy również pamiętać, iż sprowadzając towar do Norwegii czy Szwajcarii należy okazać tamtejszym służbom celnym potwierdzenie płatności za niego (np. wyciąg z rachunku bankowego lub z karty kredytowej). W innym razie, towar ten może nie zostać poddany odprawie celnej i odesłany do nadawcy.
  7. W stosunku do towarów zamawianych do państw trzecich (spoza Unii Europejskiej) Klient jako importer towaru ma obowiązek dopełnienia wszystkich formalności celnych w celu odebrania przesyłki. Jak również ma obowiązek sprawdzić czy dany towar jest dopuszczony do sprzedaży w kraju, w którym ma zostać zrealizowana dostawa. Informacje w tym zakresie można uzyskać w lokalnych organach administracji lub w urzędach celnych. W przypadku niedopełnienia powyższego obowiązku nie ponosimy odpowiedzialności za niemożliwość zrealizowania dostawy na rzecz Klienta.
  8. Jeśli z jakichś przyczyn towar nie zostanie odprawiony i odesłany z powrotem do nas, to wówczas należy mieć świadomość, iż zwrot środków dla klienta zostanie pomniejszony o koszty magazynowania towaru na granicy oraz jego wysyłki zwrotnej, które będziemy zmuszeni ponieść. Koszty te wynoszą od 6 do 10-krotności kosztu nadania przesyłki.
  9. Za jakiekolwiek problemy z odprawą celną, wydłużające czas doręczenia przesyłki, również nie ponosimy odpowiedzialności.

Śledź nas na Facebooku