- Wszystkie towary wysyłamy z Polski
- Opłaty za transport zmieniają się w zależności od całkowitej wagi przesyłki.
- Zalecamy grupowanie przedmiotów w jednym zamówieniu. Nie możemy grupować dwóch różnych zamówień złożonych osobno, a opłaty za przesyłkę będą dotyczyć każdego z nich.
Paczki są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2 dni od otrzymania płatności i są wysyłane za pośrednictwem:
Przewoźnik | Kraje dostawy | |
Kurier InPost Paczkomaty InPost |
|
Polska |
Kurier DPD |
|
Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niemcy, Polska, Portugalia, Słowacja, Słowenia, Węgry, Włochy |
Kurier CZECH Logistic |
Austria, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Węgry | |
Kurier FedEx |
Kraje poza UE Norwegia, Szwajcaria, Wielka Brytania |
ISTOTNE INFORMACJE O DOSTAWACH zAGRANICZNYCH
- Paczki wysyłamy do wszystkich krajów Unii Europejskiej oraz Norwegii i Szwajcarii, a także pozostałych krajów europejskich.
- Przesyłki wysyłane na terenie Unii Europejskiej zwolnione są z odpraw celnych.
- Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich: DPD, FedEX, CZECHLogistic.
- Przesyłki, które wysyłamy do Norwegii, Szwajcarii i innych krajów nie należących do Unii Europejskiej podlegają odprawie celnej. Jej czas wynosi średnio 2-3 dni robocze, co może spowodować wydłużenie czasu doręczenia przesyłki. Koszty opłat celnych ponosi importer (Klient) i nie są one wliczone w koszt wysyłki.
- Zamawiając towar do kraju, w przypadku którego odprawa celna jest wymagana, nie ponosimy kosztów jakichkolwiek opłat celnych. Ich uiszczenie jest obowiązkiem Klienta.
- Należy również pamiętać, iż sprowadzając towar do Norwegii czy Szwajcarii należy okazać tamtejszym służbom celnym potwierdzenie płatności za niego (np. wyciąg z rachunku bankowego lub z karty kredytowej). W innym razie, towar ten może nie zostać poddany odprawie celnej i odesłany do nadawcy.
- W stosunku do towarów zamawianych do państw trzecich (spoza Unii Europejskiej) Klient jako importer towaru ma obowiązek dopełnienia wszystkich formalności celnych w celu odebrania przesyłki. Jak również ma obowiązek sprawdzić czy dany towar jest dopuszczony do sprzedaży w kraju, w którym ma zostać zrealizowana dostawa. Informacje w tym zakresie można uzyskać w lokalnych organach administracji lub w urzędach celnych. W przypadku niedopełnienia powyższego obowiązku nie ponosimy odpowiedzialności za niemożliwość zrealizowania dostawy na rzecz Klienta.
- Jeśli z jakichś przyczyn towar nie zostanie odprawiony i odesłany z powrotem do nas, to wówczas należy mieć świadomość, iż zwrot środków dla klienta zostanie pomniejszony o koszty magazynowania towaru na granicy oraz jego wysyłki zwrotnej, które będziemy zmuszeni ponieść. Koszty te wynoszą od 6 do 10-krotności kosztu nadania przesyłki.
- Za jakiekolwiek problemy z odprawą celną, wydłużające czas doręczenia przesyłki, również nie ponosimy odpowiedzialności.